Sunday, February 13, 2011

"ჩემი შეყვარებული"

ნუ, ახლა ერთი ამბავია, 14/02 მოდის, ამ დღეს განსაკუთრებით უყვარდებათ (ალბათ), ცდილობენ "ლოვეებმა" ერთმენთი განსაკუთრებით გაახარონ (ალბათ).. 
"ალბათ"-ს იმიტომ ვწერ, რომ მე ჯერ არ შევყვარებივარ (არავის-თქო არ მინდოდა დამეწერა :D).. მოკლედ გლობალურია ეს ვალენტინობა, აღიარებენ ამ დღეს და მე რატო ვერ/არ ვაღიარებ? რა ვიცი აბა.. მაგრამ ლექსს მაინც დავწერ (დავწერ რაა, მეწერინება), გიძღვნი მკითხველო, დიდსა თუ პატარას... 
ლექსს ჰქვია  "ჩემი შეყვარებული" (სად მყავს თორე კი, მაგრამ მეყოლება, ალბათ.. ისევ ალბათ..:D)


ჩემი შეყვარებულია მშვიდი, 
უყვარს რიცხვი შვიდი,
შევუყვარდი მაშინ, 
რომ ვიყავი ბავშვი.
მე ამ გრძნობამ ამიყვანა ცაში.. 


ჩემი შეყვარებულია ჭკვიანი,
რომ ვერ ვხედავ დღე არ არის მზიანი,
ჩემი შეყვარებული არ "ჭედავს"
ზოგი ახლა სიყვარულის გამხელას ვერ ბედავს.. 


ჩემი შეყვარებულია "ის",
ახალ ლექსებს დავწერ თუ იქნება "ბიის".
გამოჩენას ველოდები მის
მონატრებამ შემაწუხა რამდენიმე დღის..


ჩემი შეყვარებულია მაგარი,
უხდება ზმანები და ზაგარი,
ჩვენი სიყვარული "გლიჯავს",
დრო და ჟამი ვერაფერს ვერ გვიზამს! 


იგ, თებერვალი 2011

No comments:

Post a Comment