Thursday, June 23, 2011

IG-ს ბლოგი "Across the universe"

"Across the universe"- სწორედ ასე ჰქვია ჩემს პირად ბლოგს, რომელიც 2010 წლის 7 აგვისტოს "დაიბადა"  და  მშვიდად არსებობს  თავის მოუსვენარ ავტორთან ერთად  =) 
არასდროს არავის უკითხია, რატომ ჰქვია  ბლოგს მაინცდამაინც  "Across the universe", მე მაინც გეტყვით, სწორედ სამყაროს გავლით ვცდილობ თქვენამდე მოსვლას და მეტი არაფერი.. 
მე ბავშვობიდან ვწერ. სანამ წერა-კითხვას ვისწავლიდი, იქამდე ზეპირად ვთხზავდი ათასგვარ ამბებს, უკვე მეორე კლასში კი რვეულში დავწერე ზღაპარი, რომელიც რამდენიმე ეგზემპლარად გადამიწერია და კითხვაზე: რას აკეთებ ირინა, რად გინდა ამდენი ცალი-ო, მიპასუხია, რომ ეს ჩემი წიგნია და უნდა გავყოდო-თქო. 
მას შემდეგ ბევრი დრო გავიდა, არა ერთი რვეული გაივსო ჩემი ნაწერით, უკვე დიდი გოგო ვარ, ჩემგან მწერალი ვერ დადგა, გიჟ-პოეტად კი სახლშიაც მაკურთხეს და მეგობრების წრეშიც. ამ ბლოგამდე სულ ჩემთვის ვწერდი, ეს ერთგვარი ჰობური თერაპიაა, განტვირთვა.. რაც მაწუხებდა და მაწუხებს, მიხაროდა და მიხარია, მტკივა და ა.შ. წერისას შვებას ვგრძნობ.. დიდი ვერაფერი თუ გამომდის ამას არ აქვს მნიშვნელობა, მთავარია ეს მე მშველის და ალბათ ბევრ სხვასაც. 
ადამიანის ცხოვრებაში კი ბევრი რამ იცვლება, ერთ მშვენიერ დღეს, ჩემშიც ბევრი უცნაური რამ მოხდა, უცებ ისიც მომინდა ჩემი ნაწერი ვინმე სხვას წაეკითხა, მომინდა გამეზიარებინა ამდენი დაგროვილი ნაჩხაპნი..  ამისთვის კი კარგი საშულებაა გქონდეს ბლოგი, ერთგვარი საიტივით, სადაც შესაძლებელია საკუთარი ნაწერის გამოქვეყნება, "დაპოსტვა",  კომენტირება. რატომღაც Blogger-ის სერვისი ავირჩიე და ზუსტად ხუთ წუთში უკვე მქონდა ჩემი პირადი ბლოგი.  ერთი მე-ღა ვაკლდი ქართულ ბლოგოსფეროს და მეც "დავდგი ფეხი" აქა მშვიდობით.. 
მას შემდეგ მე და ჩემი ბლოგი რაღაცნაირად დამოკიდებულნი ვართ. ეს ჩემს გარეშე ვერ ძლებს და მე მის გარეშე ვერ აღმოვთქვავ სათქმელს თამამად.  
როგორც კი დროს ვიხელთებ თავისუფალს, მაშინვე ვცდილობ ახალ-ახალი ამოფრქვევები გამოვაცხო. 
 ჩვევად მექცა, ყოველ დღე შევამოწმო სტატისტიკა და მიხარია, რომ დღითი დღე იზრდება ჩემი ბლოგის "ვიუერთა" რაოდებობა, არადა დიდად არ ვაპიარებ ჩემს ბლოგს.. ჩემთვის მაქვს.. ნამდვილად სასიამოვნოა, რომ  არ გეზარებათ აქ შემოიჭყიტით, კომენტარი დამიტოვოთ.. 
Kiwi,  ყველაზე პირველი იყო, რომელმაც გზა დამილოცა ბლოგოსფეროში.. მადლობა კიწუნია  შენ.. 
მადლობა ყველას თქვენ, ვინც კითხულობთ.. ჩემს პატარა სამყაროში თქვენი ყოველი ვიზიტი მე აზარტს მმატებს და მიბიძგებს სულ უფრო მეტი სასიამოვნო პოსტი დაგახვედროთ.  გულწრფელად მივიღებ თქვენს კრიტიკასაც და გავითვალისწინებ. 
 სწორედ სტატისტიკამ და ძალიან ბევრმა გულწრფელად დადებითმა დამოკიდებულებამ გადამაფიქრებიანა ჩემი ბლოგის,  "Across the universe"-ის წაშლა, რაღაც მომენტში, მინდოდა გამექრო, მაგრამ არა, დაე იყოს.. და კეთილი იყოს ყოველთვის თქვენი აქ მობრძანება. 


იგ
ივნისი, 2011 
 

2 comments:

  1. მე მეგონა "ბიტლზის" სიმღერის გამო ერვა! :)

    ReplyDelete
  2. Sgt. Pepper, ეს ფილმი, ზეპირად ვიცი.. და ჩემი უსაყვარლესი ფილმია.. ბიტლებს კი სულ ვუსმენ.. მაქედან მოვიდა Across the universe სახელწოდებად, მაგრამ თვითონ როგორ იშიფრება ქართულად..აი მაგაზე ვფიქრობდი როცა დავარქვი სახელი :)

    ReplyDelete